|
Allt från början en sjuk marknadsföring! Har inte förändrats!Alltsammans runt detta är skrattretande! Jag kommer in med min Bluffantydning i deras reklaminslag på Facebook. Då skapar man följande att skicka till mig! Tror att jag ska anamma deras önskan! Min ståndpunkt är fast!
Facebook
har blivit fantastiskt, ja flera som styr vårt liv, Google
och Microsoft. Givetvis lockar man med de stora vinsterna. Om man kan använda ordet MILJARDER så ger det intryck av att alla kan vinna en miljon, en högvinst. Men ser man till de vinster som oftast hamnar i brevlådan så är det. De små vinsterna som är det som överväger. För vinnarna av dem gör man inte tillräckligt för att lottinnehavaren ska göra sitt bästa val. Vänner jag känner skulle definitivt välja det lilla penningbelopet på 180:- Kr. Men man fick automatiskt en kylväska som i produktion kostar på sin höjd 10:- Kr. Att ha 2 till kanske 8-10 lotter och få så många kylväskor, kan väl knappast ses som annat än ett hån mot lottköparen. Hade man 8 lotter är det väl en viss skillnad, att få 1 440 Kr mot 8 i princip värdelösa kylväskor! Men det skulle ju företaget förlora på!
Postkodlotteriet
Hur
en sköterskas envishet visar, vad B12 betyder!
|
|
© Leif Rehnvall Mail Konfigurera egen mailbox One och Thunderbird